reklama

O pokecoch, chatoch a sexuálnych skúsenostiach

Ach jaj, zase tá moja naivita. Človek by si myslel, že na takej skazenej stránke v tej konkrétnej miestnosti nájde človek iba tých konkrétnych ľudí, skúsených v danej veci a pripravených na... ok proste pripravených. Pre potreby tohto príbehu budeme jeho volať Pasat a ju volajme tak kamarátsky Nika.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Všetko sa začalo vtedy, keď mi Nika oznámila, že sa rozhodla zmeniť svoj pohľad na vec a že sa na istý čas chce stať nezávislou ženou. V jej veku je to vraj normálne a keď to robia všetci, prečo by nemohla aj ona. Pravdupovediac som jej to nezazlievala. Nech sa dievča vybúri, kým je mladé a kým je to "bezpečné".

Vybúriť by sa aj chcela. Na plochu chatovacej miestnosti vylepila inzerát "zjedzte si ma vĺčky zjedzce" a čakala čo sa stane. Správy a pozváky sa iba tak hrnuli. A tu sa začalo odhaľovanie tohto nového sveta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prekvapilo ju hlavne množstvo rôznych variácií otázky "za koľko". Takže v skutočnosti toto nie je zoznamka iba pre láskou sklamaných a inak spoločensky nevyžitých. Pre niekoho to môže byť aj biznis. Ale ako si vybrať medzi toľkými sľubnými a výkonnými mladými mužmi? Aj na to po nejakom čase prišla. Odporúčané kontrolné otázky sú zase variáciami "máš teda bohaté skúsenosti, však?"

Toto ju prekvapilo ešte viac, ono zase na tom webe nie sú overení .... mladí muži. Ja by som povedala, že samci, ale Nika hovorí, že sa mám vyjadrovať slušne.

Keď mi rozprávala o ich prvom rande skonštatovala iba toľko, že celkom príjemne voňal, pil pivo z fľaše a nemal veľa vlasov... ale to telo! Všetko nasvedčovalo tomu, že je ochotná ho tolerovať aj pri iných aktivitách a jemu nevadil jej strih vlasov ani tie ostatné veci, ktoré ona na sebe považuje za "strašné". Takže ako hovorí ona sama "všetko hrá".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A všetko hralo až do dňa D. Na rande si doniesol základné potraviny (víno, syr) a samozrejme tvaroh (neodmysliteľná súčasť jedálnička všetkých posilňujúcich). Na Nikine veľké sklamanie sa aktivita, ktorú si na tento večer naplánovala nekonala. Najbližšie k tomu prišli sledovaním tematických filmov a rozhovorom o tom, že ochranu zabezpečuje žena, ak je teda vôbec potrebná. Rozišli sa v dobrom, dopili víno a on sa pobral.

Tak som potom uvažovala o tom, či sa oplatí prejsť si tou kalváriou stretnutí, hľadania a nenachádzania. Či nie je jednoduchšie počkať si na toho, kto si nájde nás. Či sa žena môže rozhodnúť, že sa nebude viazať, či muži viac chcú alebo viac činia. Či si skutočne robíme iba láskavosti a či neriskujeme príliš.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale na druhej strane, keď sa všetko skončí dobre, dá sa na tej našej naivite ešte dlho a dobre baviť.

Mirka Polohová

Mirka Polohová

Bloger 
  • Počet článkov:  280
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Píšem o tom, čo vidím, čo cítim a keď mi je dobre, tak nepíšem takmer vôbec. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky detstvaCooltúraZamyslime saSúkromnéNezaradenéNa poslednej strane

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu