reklama

O čase prežitom v realite

Je to iba obyčajný pondelok, piatok... Stane sa to možno dvakrát do roka. Stane sa, že prestávam byť rozumná a realistická, lebo sa prichytím pri tom, že moje sny sa nenapĺňajú. Uvedomím si, že nerobím nič z toho, čo som si naplánovala v detskej izbe. Domča mi zvykne hovoriť, že na mne obdivuje to, ako dokážem myslieť realisticky a logicky. Vždy ma to zarazí, dokonca to vnímam ako svoju zlú vlastnosť. Ako keď poznáš sám seba a vieš, aké máš silné a slabé stránky a zrazu niekto vyzdvihne to, čo si na sebe vážiš najmenej. Boris povedal, že to z nás vypáli krematórium alebo to z nás vyťahá zem. Ale čo ak to z nás ťahajú aj ľudia... kolegovia v práci, neochotné predavačky a zlí lekári.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Takže toto som skutočne ja. Myslím a žijem v realite. Potichu priznávam, že mi záleží na dospeláckych veciach. Dokonca na tom, či budem mať auto a akú mám prácu. Rozmýšľam nad tým, ako zvládnem deti, či sa mi podarí vytvoriť si skutočný domov, či budem úplne šťastná.

Pripadám si patetická, lebo sa snažím vykričať do celého sveta, že toto predsa nie som ja. Ja som tá príjemne naivná, romanticky zamyslená, tá, ktorá číta knihy na lavičke v parku a uprostred týždňa si zájde do divadla, kde opakuje repliky po hlavnej postave, aby sama sebe dokázala, že by mohla, že by som to zvládla rovnako dobre. Infantilná egoistka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A pritom na tom nie som tak zle. Dá sa na mňa v celku spoľahnúť. Nezabúdam na čísla a deadliny. Vážia si ma pre promptnosť a schopnosť rýchlo reagovať. Možno aj preto, že nerada nechávam ľudí čakať.

Na prvej sú ľudia tak zvyknutí na to, že im stále niekto chce zle, že kričia na každého, kto im skríži cestu. Na druhej stene sú tí, ktorí moje nadšenie pre prácu považujú za hlúpe, veria, že nič dôležité nerobím iba preto, že nenosím formálne nohavice a nemaľujem sa. Na tretej stene sú tí, ktorí veria, že mrhám svojim talentom pri krížení tabuliek a vyrátavaní zisku, keď by som mala hovoriť o láske a veciach, ktoré sa nedajú modelovať slovami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale sú tu aj tí, ktorí ma nesúdia. A tí robia moju realitu romantickou, dokonalou. Ľudia, ktorí mi povedia, že namaľovaná vyzerám sladko a že ma ľúbia preto, aj napriek tomu, že som to iba ja.

Mirka Polohová

Mirka Polohová

Bloger 
  • Počet článkov:  280
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Píšem o tom, čo vidím, čo cítim a keď mi je dobre, tak nepíšem takmer vôbec. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky detstvaCooltúraZamyslime saSúkromnéNezaradenéNa poslednej strane

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu