reklama

O veciach, ktoré pretrvávajú

Chodievam ráno autobusom do práce a dívam sa z okna. Skúmam ľudí okolo seba a egoisticky si predstavujem, ako oni vidia mňa a pri tej predstave sa vystrieram. Popieram to aj sama pred sebou, ale neustále čakám, že ho stretnem. Po práci odchádzam do centra a pohľad mi behá po všetkých tých nemo, či hlasno prechádzajúcich okolo. Hľadám tvár, ktorá sa v dave neobjaví. Kráčam k predajni so zmrzlinou a uvažujem, akú má asi rád. Sedávam v parku na lavičke aj trikrát do týždňa, od piatej do siedmej, aj keď mi býva zima, aj keď svieti slnko. Nos mám zastrčený v knihe, čítam si Orwela alebo Ballu. Podchvíľou dvíham hlavu. Občas ma premkne strach z toho, že by sa objavil v tej záľahe ľudí. Vymyslela som si stovky dialógov, ktoré by sme mohli viesť, keby sme sa náhodne stretli. Viem, ako by mi prestalo na chvíľu biť srdce, v hlave by mi zneli hlasy a túžila by som sa ho dotknúť, no namiesto toho, by som si sadla na ruky, aby som premohla sama seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Stojím na zastávke a predstavujem si, aké auto by šoféroval, ako by sa k nemu hodilo a koľko by malo najazdené. Uvažujem, akej by bolo farby a ako by som sedela vedľa neho a ruku si položila na ručnú brzdu.

Vidím nás, ako kráčame do malého bytu, ktorý je celý náš, ako si vyzúvam topánky a on na mňa kričí, aby som nechodila bosá.

Viem, ako by ma ukladal do sedačky a hovoril mi o tom, že by som nemala piť toľko kávy, opýtal sa, či som hladná a rozkrojil by mi na tanierik pomaranč.

Počúval by moje nekonečné táraniny, celý môj deň by vedel naspamäť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ako tak sedím v parku, zrazu počujem ako fontána hučí, deti s výskotom strašia holuby a starčekovia sa podopierajú palicami. V hlave mi hučí spleť mojich myšlienok... Pôjdem do divadla... Mám plnú hlavu vlastných smiešných odstavcov... Radšej sa stratím v slovách iných ľudí.

Mirka Polohová

Mirka Polohová

Bloger 
  • Počet článkov:  280
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Píšem o tom, čo vidím, čo cítim a keď mi je dobre, tak nepíšem takmer vôbec. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky detstvaCooltúraZamyslime saSúkromnéNezaradenéNa poslednej strane

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu