reklama

Iba o mne...

V prvom rade sa ti chcem predstaviť. Som Mika. Nemám rada, keď mi komolia meno, hlavne preto, že sa to stáva často. Pár mojich bývalých mi dokonca vravelo, že im to príde ako nadávka. No toto meno kráča so mnou a niekedy oproti mne už veľmi dlho. Ale chcela som hovoriť o sebe. Keď už je ten máj, tak som ti chcela povedať, že som strašne fajn. Naozaj. Ľudia sa so mnou cítia dobre. Dokonca ma tí z nižších kást obdivujú. Hovoria v súvislosti so mnou o kráse, nádhere. No nie je to tak celkom, ale každému sa páči niečo iné. Dokonca som aj inteligentná alebo sa to o mne hovorí. Hovoria o mne, že mám rozhľad a vyznám sa v mnohých veciah. Dievča do koča aj do voza. Aj to o mne hovoria. Pôsobím sebavedomo, ale niektorí vo mne vidia vystrašené dievčatko. Aj to je pravda. V máji ale aj v iných mesiacoch je do mňa veľmi jednoduché sa zamilovať. Viem pôsobobiť zmyselne, možno dokonca milenecky na tých, ktorí nehľadajú nič vážne. A viem byť seriózna a rozvážna. Takže zapôsobím aj na tých, ktorí hľadajú manželky a matky pre svoje deti. Som prístupná rôznym veciam, ktoré život spestrujú, takže do istej miery môžem pôsobiť tajomne, tmavo, zaujímavo a dokocna sexi. Ako som ti už povedala, je veľmi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Keby si ma poznal, tak by si musel uveriť, že som naozaj dobré dievča. Nie som svätica, ale pomáham ak sa dá a ochotne sa podujmem aj na to, aby som niekomu spravila službu, ktorá mi nie je príjemná. Odprevadím ťa na ožarovanie, aj keď ma bude prenasledovať Majkyho pohľad. Dokonca budem spievať pred sálou plnou ľudí, aj keď sa budem cítiť ako dokonalý blázon. Pôjdem do rádia rozprávať o dobrovoľníctve, napriek tomu, že nemám rada svoj hlas.

Vôbec robím veľa vecí, ktoré normálni ľudia nerobia. Dokonca dokážem pôsobiť normálne a obyčajne pod heslom: Som taká obyčajná, až som nudná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boli obdobia, keď ma vo vnútri niečo veľmi bolelo... Cítila som ako mi to zožiera vnútornosti. Začínalo to pri srdci a pokračovalo pľúcami. Cítila som ako sa dusím a doteraz mi lekárka predpisuje lieky na posilnenie kapacity pľúc. Niekedy som chcela to vo vnútri zabiť. Skúšala som otráviť seba, aby som mu znechutila moje orgány. Nechcela som nič cítiť. Dokázala som sa vzdať aj príjemných pocitov, aby som necítila tie zlé.

Ty tiež poznáš ten pocit, keď sa zdá, že všetko čo robíš nemá zmysel. Cítiš, že si mohol urobiť oveľa viac ale namiesto toho si tam stál a nechal si všetko plynúť. Najhoršie je odpustiť si. Ľudia ti odpustia, možno ti dokonca nikdy nič nezazlievali. Ale odpustiť sebe nie je jednoduché. Možno je to dokonca nemožné. Možno je toto dôvod, pre ktorý sa trestáš. Ubližuješ si a nechápeš prečo to nepomáha. Pýtaš sa, koľko ešte musíš vytrpieť, aby to prestalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každá negatívna kritika ti bodá do srdca. Vieš, že je to pravda. Vieš, že si presne to, čo o tebe hovoria. Vidíš pravdu aj v absudrných tvrdeniach o tom, že si z chudobnej rodiny a všetky narážky ako "návštevy sa potom musia odplácať" sa ti zaboria do miesta, kde niekedy bilo srdce. Nepomáhaš dosť svojim blízkym a nevenuješ sa rodine, stále lietaš a kto vie, čo vôbec v tej škole robíš.

A tak zrátavaš všetky svoje viny. Všetky svoje prehrešky a čím viac nad tým uvažuješ, tým viac ich nachádzaš. Po čase je ich toľko, že musíš na treste pridať. Opakovať ho častejšie. Nezaslúžiš si nič dobré, lebo to znovu pridáva iba na treste. Pretože si dovoľuješ. Zbytočne veľa. A to nesmieš, lebo ti to iba pridáva na treste. Jediné možné šťastie, ktoré si môžeš dovoliť sú úsmevy pre ostatných. Nemáš právo ich obťažovať svojimi problémami a preto musíš byť príjemná spoločníčka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len kto vlastne som?

Mirka Polohová

Mirka Polohová

Bloger 
  • Počet článkov:  280
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Píšem o tom, čo vidím, čo cítim a keď mi je dobre, tak nepíšem takmer vôbec. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky detstvaCooltúraZamyslime saSúkromnéNezaradenéNa poslednej strane

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu