reklama

Ďalší dôvod prečo zavrhnúť poisťovne...

Vážený klient, na základe dôkladého posúdenia poškodenia Vášho motorového vozidla EČV: PO - XXX - AP z fotodokumentácie vyhotovenej na obhliadke, Vám oznamujeme, že Vami uplatnený nárok na náhradu škody považujeme za neoprávnený, nakoľko zdokumentovaný rozsah a charater poškodenia je vzhľadom k opísanému priebehu dopravnej nehody poisteným a poškodeným z technického hľadiska neprijateľný. Vaša poisťovňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Takže vlastne nás obvinili z klamstva. Napriek tomu, že máme 4 svedkov, ktorí videli ako sa to stalo. Pravdepodobne sme všetkých podplatili a oklamali vrátane toho milého pána, ktorý nám ťažným zariadením zatlačil chladič do vnútra auta.

Tak teraz sa musíme odvolať. Stala sa nám nehoda, spoliehali sme sa a teraz mi to príde hlúpe, veď nás všetci varovali... 2 týždne sme nemali auto, na mieste, kde sa bez auta nedá ísť ani na vačší nákup a moja mama s chorou chrbticou musela každý deň z práce kráčať po zlej ceste 15 minút domov. Ale poisťovňa si povedala, že sme si to všetko vymysleli. Prečo? Prečo sa teraz všetci v rodine staviame do pozoru, lebo sa nám poškodilo naše autíčko. Nie je ani nové ani dokonalé, ale je naše. Dostáva nás z bodu A do bodu B a keď som ho v tú sobotu ráno videla, mala som pocit, že ma niekto udrel do tváre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prvýkrát som na tomto aute hľada spojku. Prvýkrát som pocítila strach z toho, že oproti mne sa valí obrovský kamión. Aj nekonečnú eufóriu, keď ručička na diaľnici ukázala 120. A potom vidím auto, z ktorého čosi trčí a stred ma vtlačený dnu. Všetko bude fajn, hovoríme si každý deň, poistka to zaplatí, možno nie všetko ale auto opravíme. Susedia, ktorým sme robili láskavosť, pretože si nemali ako doviesť prasiatko na zabíjačku, sa obviňujú a rozhadzujú ruky.

"Ako mohol len tak nacúvať priamo do nás? Ako mohol zaradiť spiatočku a nepozrieť sa do spätného zrkadla..." Nikto tomu nerozumie... Ale stalo sa. A potom auto príde domov naspäť. Naša červená Lenka. Opravená, hotová, nastriekaná a vymenená. A potom príde informácia z poisťovne. Vymysleli ste si to! Všetku bolesť, ktorú tvrdíte, že cítite, všetko, čo sa malo stať... Taká škoda sa predsa stať nemohla...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo ale pani JUDr. XY nevie, je to, že okrem auta utrpeli aj ľudia. A teraz dvojnásobne... Pretože evidentne sme klamári... A teraz babo raď.

Mirka Polohová

Mirka Polohová

Bloger 
  • Počet článkov:  280
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Píšem o tom, čo vidím, čo cítim a keď mi je dobre, tak nepíšem takmer vôbec. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky detstvaCooltúraZamyslime saSúkromnéNezaradenéNa poslednej strane

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu