reklama

O tom, ako dlho to bude ešte trvať

Ešte stále ma trošku napne, keď si na to spomeniem. Prepadne ma to vždy, keď zabudnem, prečo sa vlastne cítim tak mizerne. Svadobný plánovač som odložila, prestala som vyberať v mysli šaty. Povedala som to doma, dokonca bez plaču.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Podľa mňa reagujem celkom normálne. Myšlienky na to, ako mu ublížiť, ako povedať celému svetu, že on je ten, kvôli ktorému som načisto zanevrela na všetko, striedajú pocity bezmocnosti, jemného zúfalstva a trochu aj takej letargie.

Zmierujem sa.

Dalo by sa povedať, že si začínam zvykať. Slzy ma prepadávajú už iba doma. Ok, občas za volantom. Ale kto by predpokladal, že Anténa Rock bude hrať "I will fix you"? A potom, že majú gule.

Hnevám sa. Samozrejme, že sa hnevám. Hlavne preto, že on si to nepreskákal. On nemusel nikomu povedať: Všetko sa ruší. Chcela by som mu vykričať, uprostred rušnej ulice, že nemá právo sa ľutovať. Že padol na morálne dno a že toto, by mu nemala odpustiť ani jeho matka. Keby vedela...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale zmierujem sa. Myslím na tých, ktorým takto urobím radosť. Všetci tí, čo ma nemajú radi a neprajú mi nič dobré. Ale áno, sú aj takí. Určite by ich to potešilo, nadobudli by sebadôveru a povedali by si, no áno, konečne prišlo aj na ňu. Keby vedeli...

Tak mi hádam odpustíš, môj milovaný čitateľ, že sa žalujem, ako ranená breza. Budem ťa brať ako tichý tieň v rohu spálne, hneď vedľa vešiaku na oblečenie, s ktorým občas hovorím, keď to nemám povedať komu. Ty budeš mlčať a potom zmizneš. Ako moje divné reakcie, chuť na zmrzlinu a októbrové jahody.

Jahody, 16/10/2016 Prešov
Jahody, 16/10/2016 Prešov (zdroj: Mika)
Mirka Polohová

Mirka Polohová

Bloger 
  • Počet článkov:  280
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Píšem o tom, čo vidím, čo cítim a keď mi je dobre, tak nepíšem takmer vôbec. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky detstvaCooltúraZamyslime saSúkromnéNezaradenéNa poslednej strane

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu