reklama

O vetre, odchodoch a o hneve

Ráno fúkal drsný severný vietor. Vyťahoval mi vlasy spod kapucne. Asi sa urazil, lebo som sa mu obrátila chrbtom. Zdalo sa mi, že je rovnako nabrúsený. Zdieľal môj hnev. Celou cestou mi prikyvoval konármi stromom. Vravel mi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Krič!

So strašidelným zvukom rozrazil okno a nadvihol obrus na stole. Nepustila som ho viac dnu. Povedala som si, že musí vydržať, práve tak ako ja, že "každé čudo tri dni trvá". Na moju ignoráciu odpovedal hlasným zatrasením okenných tabúľ. Videla som ako zlomyseľne rozhadzoval lístie po ulici iba chvíľu potom, čo ho správca akýmsi strojom nafúkal na hromadu.

Uvedomila som si, že za posledné týždne sa vo mne dialo presne to isté. Zamotala som sa do kruhu, narážala do stien ako ryba v okrúhlom akváriu. Odchádza mi jeseň, vraví, že sa už nevráti. Tvrdí, že ona sama sa ocitla v romantickom trojuholníku so Severákom, vedia to už všetci... že podvádza babie leto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hnev očisťuje. Rozprúdi krv a trošku pomôže. Vyženie zadržiavané slzy. Na pár dní sa zaobídem bez kávy, lepšie spím a netrápim sa spomienkami.

Takže sa hnevám na svet a mám pocit, že jedinou možnosťou je odísť. Takže odchádzam. Podvádzam Košice s Prešovom, kávu s čajom, spánok s bdením, nečítam už, iba píšem. Vedia to už všetci, vidia mi to na očiach.

Nadídu chladné a veterné noci, prídu príchody, rozídu sa rozchody. Bude sa kričať... v horúcej sprche, v aute s rádiom na maximum, pri vystreľovaní ohňostroja.

Mirka Polohová

Mirka Polohová

Bloger 
  • Počet článkov:  280
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Píšem o tom, čo vidím, čo cítim a keď mi je dobre, tak nepíšem takmer vôbec. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky detstvaCooltúraZamyslime saSúkromnéNezaradenéNa poslednej strane

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu